Kraków: świadczenie usługi rehabilitacyjnej połączonej z wyjazdem wypoczynkowym
Numer ogłoszenia: 38382 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krakowie , Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012634 42 66 wew. 564, faks 012 4234784.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi rehabilitacyjnej połączonej z wyjazdem wypoczynkowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa rehabilitacyjna w zakresie przeprowadzenia ćwiczeń usprawniających psychoruchowo połączona z organizacją wyjazdu wypoczynkowego dla nie więcej niż 60 osób - uczestników projektu W stronę samodzielności. W 2014 roku odbędą się dwa wyjazdy obejmujące łącznie nie więcej niż 40 osób. W 2015 roku odbędzie się jeden wyjazd dla nie więcej niż 20 osób. Odbiorcami usługi będą osoby niepełnosprawne z terenu powiatu krakowskiego. Wśród uczestników znajdują się osoby posiadające schorzenia narządów ruchu w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zapewni także pobyt w ośrodku wypoczynkowym dla nie więcej niż 30 osób (opiekunów osób niepełnosprawnych). W 2014 roku będzie to nie więcej niż 20 osób (opiekunów osób niepełnosprawnych) a w 2015 roku będzie to nie więcej niż 10 osób (opiekunów osób niepełnosprawnych). Wyjazd wypoczynkowy ma trwać 14 dni. Zamówienie ma być realizowane w miejscowości położonej w województwie Małopolskim w jednym z ośrodków rehabilitacyjno - wypoczynkowych posiadających aktualny wpis do rejestru ośrodków uprawnionych do przyjmowania osób niepełnosprawnych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych). Ośrodek rehabilitacyjno - wypoczynkowy musi być dostosowany do prowadzenia rehabilitacji dla osób z dysfunkcją narządu ruchu zarówno poruszających się na wózkach inwalidzkich jak i nie poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wymaga się aby ośrodek posiadł zniesione wszelkie bariery architektoniczne uniemożliwiające samodzielne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim po obiekcie i dotarcie na zabiegi rehabilitacyjne. Uczestnicy muszą być zakwaterowani w jednym ośrodku, w pokojach 2 lub 3 osobowych z łazienką. W trakcie pobytu uczestników wykonawca zapewni utrzymanie porządku w pokojach. Wykonawca zapewnia uczestnikom wyżywienie w formie trzech posiłków. Ponadto wykonawca ma zapewnić każdemu z uczestników wyjazdu (nie więcej niż 60 osób niepełnosprawnych) 28 zabiegów rehabilitacyjnych według wskazań lekarskich. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia imiennych list potwierdzających wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zapewnia transport uczestników z Krakowa (Dworzec Główny) do miejsca realizacji zamówienia i z powrotem. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich. Po ukończeniu zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie ćwiczeń. Dokument taki musi posiadać stosowne oznakowanie. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle elektroniczną wersję wymaganych oznakowań. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania realizacji zamówienia. Wykonawca dokona ubezpieczenia na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji z realizacji usługi informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za wykonanie zamówienia, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a)przerwaniu indywidualnej rehabilitacji oraz każdorazowej nieobecności uczestnika w zabiegach; b)innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zamówienia, następujących dokumentów: a)oryginału imiennego wykazu osób, które uczestniczyły w wyjeździe; b)oryginału imiennych list potwierdzających wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych; c)oryginały wszystkich zaświadczeń i dokumentów potwierdzających ukończenie ćwiczeń; d)innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego zamówienia do dnia 31 grudnia 2020 roku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - załącznik nr 1 Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). Formularz o podwykonawcach - załącznik nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym , terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków, Al. Słowackiego 20, pok. 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 10:30, miejsce: Kraków, Al. Słowackiego 20, pok. 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie będzie wykonywane w ramach realizacji projektu W stronę samodzielności współfinansowanego ze środków EFS w ramach POKL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak